آموزش های Gtmetrix

حل ارور Avoid CSS import در GTmetrix

هاست وردپرس

با آموزش حل ارور Avoid CSS import در GTmetrix از وبلاگ آموزشی پرداز آی تی در خدمت شما هستیم و قصد داریم در ادامه آموزش های GTmetrix پرداز آی تی به ارور Avoid CSS @import بپردازیم.

در سایت GTmetrix نوع این خطا از دسته خاطا های CSS می باشد و دارای اولویت بندی متوسط است. همچنین میزان دشواری برای حل این ارور آسان می باشد و نمره میانگین آن نیز ۹۷% می باشد.

استفاده از روش @import ممکن است باعث ایجاد مشکلاتی شود و مدت زمان لود سایت و صفحات سایت شما را افزایش دهد و کاهش سرعت لود شدن سایت را در پی داشته باشد. به همین دلیل پیشنهاد می شود که از این روش استفاده نشود.

@import روشی است که یک فایل CSS را در یک فایل CSS دیگر صدا می زند باعث می شود که به جای بارگیری فایل های CSS به صورت همزمان و با هم ، هر فایل پس از فایل دیگر لود شود و بر روی سرعت سایت تاثیر منفی بگذارد.

به طور مثال اگر شما شما فایل second.css را داخل فایل first.css به وسیله @import قرار داده باشید ، ابتدا باید تمام فایل first.css دانلود شود و سپس فایل second.css دانلود شود در صورتی که ممکن است به هیچکدام از اطلاعات فایل first.css به جز second.css احتیاجی نداشته باشیم.

در ادامه با آموزش حل ارور Avoid CSS import در GTmetrix از پرداز IT همراه ما باشید.

حل ارور Avoid CSS import در GTmetrix

حل ارور Avoid CSS import در GTmetrix

شما می توانید فایل های CSS و HTML سایت خود را بررسی کنید و هر جایی که با استفاده از @ import یک فایل CSS درون یک فایل CSS دیگر صدا زده شده را پیدا کنید ( معمولا در بالای فایل قرار دارند ) تا بیش از باعث تاثیر منفی بر روی سئو سایت شما نداشته باشد.

به جای استفاده از روش @import شما می توانید فایل CSS خود در داخل فایل CSS اصلی Copy و Paste کنید یا اینکه از تگ <link> به جای CSSimport استفاده کنید.

شما با استفاده از تگ <link> می توانید کاری کنید که مرورگر ها به صورت موازی ، همزمان و سریع تر استایل ها را بارگذاری کنند مانند مثال زیر:

<link rel="stylesheet" href="first.css" type="text/css" />

<link rel="stylesheet" href="second.css" type="text/css" />

و توجه داشته باشید که جای stylesheet و first.css و second.css نام فایل های CSS خود را جایگزین کنید.

تمام فایل های CSS خود را بررسی کنید که می توانید از GTmetrix برای این منظور کمک بگیرید و سایت GTmetrix در قسمت Avoid CSS @import آنها را برای شما مشخص می کند

بسیاری از سایت هاچندین فایل CSS دارند (شما باید سعی کنید این فایلهای CSS را ترکیب کنید). اگر بیش از یک فایل CSS داشته باشید، هر فایل را وارد کنید.

اگر یک فایل CSS از طریق روش import یک فایل CSS دیگر را صدا کند، بر روی سرعت صفحه و سایت تاثیر منفی دارد و باعث می شود مرورگر مراحل اضافه ای را برای نمایش یک صفحه طی کند.

بهتر است که به هیچ عنوان از روش import استفاده نشود.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا