آموزش های Gtmetrix

آموزش حل ارور Avoid bad requests در GTmetrix

هاست وردپرس

با آموزش حل ارور Avoid bad requests در GTmetrix از وبلاگ آموزشی پرداز آی تی در خدمت شما هستیم و قصد داریم در ادامه آموزش های GTmetrix پرداز آی تی به ارور ارور Avoid bad requests بپردازیم.

در سایت GTmetrix نوع این خطا از دسته خاطا های محتوای سایت می باشد و دارای اولویت بالایی می باشد. همچنین میزان دشواری برای حل این ارور آسان می باشد و نمره میانگین آن نیز 97% می باشد.

Avoid bad requests به معنای این است که آدرس صفحه ، عکس و … که کاربر قصد دسترسی به آن را دارد ، در سرور وجود ندارد. یعنی وقتی مرورگر شما درخواستی برای لود کردن یک عکس یا صفحه را برای سرور ارسال می کند ، سرور نمی تواند آن صفحه یا عکس را پیدا کند.

این بدان معنا است که فایل یا آدرس مورد نظر دیگر وجود ندارد و باعث می شود تا سرور نتواند به درخواستی که از جانب مرورگر و کاربر ارسال شده را پاسخ دهد و بیهوده به فعالیت بپردازد و عاملی برای افزایش مدت زمان لود اطلاعات سایت و همچنین کندی سایت شود.

چنین مشکلاتی معمولا در مواقعی اتفاق می افتد که شما در فایل ها و کد های سایت خود تغییر ایجاد می کنید و ارور هایی از این دست بر روی سئو و سرعت سایت شما تاثیر منفی دارند و هر چه سریع تر باید نسبت به رفع آنها اقدام کنید.

در ادامه با آموزش حل ارور Avoid bad requests در GTmetrix از پرداز IT همراه باشید.

آموزش حل ارور Avoid bad requests در GTmetrix

آموزش حل ارور Avoid bad requests در GTmetrix

وقتی سرور نتواند به درخواست مرورگر و کاربر برای دسترسی به یک آدرس یا فایل پاسخ دهد ، معمولا کاربر با ارور 404 یا همان 404 Not Found مواجه می شود.

این خطا که یک پاسخ استاندارد HTTP است یعنی ارتباط کاربر و مروگر با سرور برقرار است اما سرور از پیدا کردن فایل یا آدرس درخواستی ناتوان است و آن فایل یا آدرس بر روی سرور وجود ندارد و یا اینکه حذف شده است.

در سیستم های مدیریت محتوا به راحتی می توان این مدل از خطا ها را از بین برد و همچنین شما می توانید از Webmaster Tools نیز کمک بگیرید که نیاز است ابتدا در آن ثبت نام کنید و سایت خود را ثبت کنید و از طریق کنسول آن خطا ها و ارور های سایت خود را شناسایی کنید. ( آموزش ثبت سایت در وبمستر گوگل )

همچنین در خود سایت GTmetrix نیز پس از آنالیز کردن سایت ، فایل ها و آدرس هایی که دچار bad requests شده اند را برای شما نمایش می دهد تا راحت تر بتوانید اقدام به اصلاح یا حذف آن ها کنید.

همچنین شما در مرورگر هایی مثل موزیلا یا کروم هنگامی که در سایت خود هستید می توانید با زدن دکمه F12 می توانید به Inspect یا  کنسول این مرورگر ها دسترسی داشته باشید و از طریق سربرگ Network ریکوئست های سایت خود را ببینید و ریکوئست هایی که به رنگ قرمز وجود دارند را شناسایی کنید.

پس از شناسایی و پیدا کردن آدرس یا فایلی که باعث بروز خطا Avoid bad requests می شود ، می توانید نسبت به حذف یا اصلاح و جایگزین کردن آن اقدام کنید.

 

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا