آموزش های وردپرس

غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس

هاست وردپرس

با آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس از وبلاگ پرداز آی تی و دسته آموزش های وردپرس در خدمت شما هستیم و در این مطلب قصد داریم تا نحوه غیرفعال سازی امکان به روز رسانی خودکار وردپرس را آموزش دهیم.

وردپرس از نسخه 3.7 به بعد قابلیت به روز رسانی خودکار وردپرس را در این سیستم مدیریت محتوا فعال کرد تا هر زمانی که یک نسخه جدید از وردپرس معرفی و در دسترس بود ، سیستم به طور اتوماتیک نسخه خود را با نسخه جدید ارتقا دهد. این مورد در موارد زیادی باعث بهبود عملکرد و همچنین رفع بسیاری از مشکلات و باگ های وردپرس می شد و دیگر نیاز نیست که کاربران به طور دستی به بررسی آپدیت وردپرس بپردازند.

اما گاهی ممکن است شما قالب یا افزونه هایی را بر روی سایت وردپرسی خود نصب و فعال کرده باشید و همچنین متناسب با نیاز و سلیقه خود این پلاگین ها یا قالب سایت را شخصی سازی کرده باشید. موارد متعددی بوده که با به روز شدن وردپرس در عملکرد افزونه ها و یا ظاهر قالب سایت مشکلاتی به وجود آمده و به نوعی این آپدیت شدن به طور خودکار نه تنها باعث بهتر شدن عملکرد سیستم نشده بلکه باعث بروز مشکل در سایت ما شده است.

در صورتی که شما هم بر روی سایت وردپرسی خود از پلاگین ها و پوسته هایی استفاده می کنید که احتمال می دهید نسبت به آپدیت شدن وردپرس حساس هستند ، می توانید به راحتی قابلیت خودکار وردپرس را غیرفعال کنید تا دیگر نگرانی از این موضوع نداشته باشید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس

در ادامه با مطلب غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس همراه پرداز IT باشید.

غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس

وارد کنترل پنل سرویس هاست سایت خود شوید و از طریق قسمت File Manager ، به آدرسی که فایل ها و اطلاعات سایت وردپرسی شما قرار دارد بروید.

در میان فایل ها و پوشه های سایت خود باید فایل Wp-config.php را پیدا کنید.

به منظور غیرفعال سازی به روز رسانی خودکار سیستم مدیریت محتوا وردپرس باید کد زیر را در فایل Wp-config.php قرار دهید.

define( ‘AUTOMATIC_UPDATER_DISABLED’, true );

پس از وارد کردن این کد باید تغییرات ذخیره کنید و به این منظور گزینه Save را انتخاب کنید.

در صورتی که خواستید امکان آپدیت اتوماتیک وردپرس دوباره فعال شود می توانید تکه کد بالا را از داخل فایل Wp-config.php حذف کنید و دوباره آن را Save کنید.

امیدواریم آموزش غیرفعال کردن آپدیت خودکار سیستم وردپرس مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا