آموزش های Gtmetrix

خطا Minify CSS در Gtmetrix

هاست وردپرس

با مطلب خطا Minify CSS در Gtmetrix از وبلاگ آموزشی پرداز آی تی در خدمت شما هستیم که از دسته آموزش های سئو پرداز آی تی می باشد و قصد داریم تا در این مطلب به شما آموزش دهیم که چگونه خطا Minify CSS در Gtmetrix را از بین ببرید.

سایت Gtmetrix یکی از سایت های پرطرفدار برای بررسی سایت های اینترنتی می باشد که در این زمینه اطلاعات مفید و گسترده ای در اختیار کاربران قرار می دهد.

در Gtmetrix نقاط قوت و ضعف سایت موردنظر به شما نمایش داده می شود و راه ها و توضیحات مورد نیاز برای رفع نقاط ضعف و خطا های سایت به شما نمایش داده می شود.

یکی از خطاهایی که ممکن است نمایش داده شود خطا Minify CSS در Gtmetrix می باشد که مربوط می شود به قسمت کدنویسی قالب سایت شما.

در صورتی که میان کدهای سایت فاصله وجود داشته باشد این خطا بروز می دهد که برای رفع آن باید اقدام Minify کد ها کنید.

با Minify کد ها به نوعی شما کد ها را فشرده سازی می کنید و فضای ها و اطلاعات اضافی بین کد ها را از بین می برید که می تواند باعث کاهش زمان لود شدن سایت و افزایش سرعت شود که تمام این موارد می تواند بر روی سئو سایت شما نیز تاثیر مثبت داشته باشد.

معمولا کد نویسان و طراحان سایت برای راحتی در اعمال تغییرات و زیبایی اقدام به ایجاد فاصله و توضیخات بین کد ها می کنند.

در ادامه با پرداز آی تی همراه باشید تا خطا Minify CSS در Gtmetrix را رفع کنیم.

خطا Minify CSS در Gtmetrix

خطا Minify CSS در Gtmetrix

در صورتی که سایت شما بر اساس سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد شده شما می توانید از افزونه های وردپرسی که برای minify کردن وجود دارند مانند افزونه های Better WordPress Minify یا WP Fastest Cache استفاده کنید.

روش بعدی که می تواند از آن بهره برد به وسیله خود سایت Gtmetrix می باشد و در صورتی که در نتایج ، خطا Minify CSS وجود داشته باشد با کلیک بر روی این خطا ، سایت Gtmetrix یک فایل فشرده CSS برای دانلود قرار داده است که شما می توانید با دانلود این فایل فشرده کد ها آن را جایگزین کد های غیر فشرده کنید.

راه دیگری که می توانید از طریق آن اقدام به Minify کد های CSS کنید استفاده از سایت های فشرده ساز آنلاین مانند minifier می باشد که با کپی کردن کد های CSS و Minify کردن کد ها ، فشرده سازی شده کد ها را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید با کد های غیر فشرده جایگزین کنید.

دیگر راهی که می توان با استفاده از آن اقدام به فشرده سازی کد ها کرد استفاده از ویژگی های CDN هایی مثل Cloudflare می باشد که در این سربرگ Speed این امکان برای فشرده سازی کد های JS ، CSS و HTML قرار دارد.

خطا Minify CSS در Gtmetrix

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا