آموزش های فایروال

آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت

هاست وردپرس

با آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت از وبلاگ پرداز آی تی در خدمت شما هستیم و قصد داریم در این مطلب نخوه فعال کردن سرویس کلاد فلیر را بر روی سایت به طور کامل برای شما آموزش دهیم. در مطلب قبلی وبلاگ آموزشی پرداز IT ، به معرفی سرویس کاربردی CloudFlare  پرداختیم و در این مطلب نیز قصد داریم تا آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت را خدمت شما کاربران گرامی ارائه کنیم.

در ادامه با آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت همراه ما باشید تا این مطلب آموزشی را به انتها ببریم.

آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت

برای شروع نیاز است که شما ابتدا وارد سایت CloudFlare شوید.

پس از ورود به صفحه سایت از طریق گزینه های موجود در بالای صفحه بر روی گزینه Sign Up کلیک کنید تا بتوانید یک حساب کاربری برای خود بسازید.

در صفحه مربوط به Sign Up معمولا از شما یک ایمیل و رمز عبور درخواست می کند که با وارد کردن اطلاعات و همچنین پذیرش قوانین موجود و کلیک بر روی گزینه Create Account اکانت شما ساخته می شود و وارد مراحل ثبت سایت و فعالسازی سرویس بر روی سایت می شوید.

در مرحله یا Step اول که Add Website می باشد شما باید در کادر مربوط به قسمت Add Website آدرس دامنه سایت موردنظر خود را وارد کنید و بر روی  گزینه سبز رنگ Scan DNS Records کلیک کنید تا سایت اقدام به بررسی و شناسایی فعلی سایت بررسی و شناخته شوند.

پس از بررسی DNS ها توسط CloudFlare شما باید بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی منتقل شوید.

در مرحله بعد که مرحله Add DNS Records می باشد در یک لیست DNS ها به شما نمایش داده می شود. در صورتی که DNS ها در این قسمت نبودند شما می توانید به صورت دستی اقدام به وارد کردن DNS های موردنظر کنید.

سپس بر روی گزینه Continue تا به مرحله بعدی که Select Plan می باشد بروید.

در این مرحله شما باید پلن مورد نظر خود را انتخاب کنید که با انتخاب هر پلن ویژگی های مربوط به آن به شما نمایش داده می شود.

پس از انتخاب پلن بر روی گزینه Continue کلیک کنید تا به مرحله بعدی که Update Nameservers می باشد منتقل شوید.

در این قسمت به شما دو عدد Nameserver یا DNS داده می شود که شما باید آنها را کپی کرده و بجای DNS ها یا Nameserver های قبلی سایت موردنظر خود جایگزین کنید.

سپس با کلیک بر روی گزینه Continue و به روز شدن Nameserver های سایت موردنظر شما ، اتصال به سرور های CloudFlare برقرار می شود.

در اینجا به پایان آموزش فعالسازی CloudFlare بر روی سایت رسیدیم و امیدواریم با استفاده از این مطلب آموزشی توانسته باشید سرویس کلاد فلیر را بر روی سایت و سرویس میزبانی خود فعال کنید.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا