آموزش های سی پنلآموزش های لایت اسپید

آشنایی با Litespeed Cache در cPanel

هاست وردپرس

با مطلب آشنایی با Litespeed Cache در cPanel از وبلاگ پرداز IT در خدمت شما هستیم و قصد داریم تا در این مطلب نحوه کار با پلاگین لایت اسپید کش در کنترل پنل سی پنل را آموزش دهیم و همچنین با بخش های مختلف این پلاگین و قابلیت های آن در هاست سی پنل آشنا شویم.

پلاگین LiteSpeed Web Cache Manager پلاگینی برای سی پنل و وب سرور لایت اسپید است و در صورتی که سرویس دهنده هاستینگ بر روی سرور وب سرور LiteSpeed نصب کرده و پلاگین Litespeed Cache را در WHM نصب و فعال کرده باشد ، می تواند در سی پنل این پلاگین را دسترس کاربران قرار دهد. پیش از این نحوه نصب پلاگین Litespeed Cache در cPanel/WHM را آموزش دادیم.

در ادامه با مطلب آشنایی با Litespeed Cache در cPanel همراه ما باشید.

آشنایی با Litespeed Cache در cPanel

آشنایی با Litespeed Cache در cPanel

برای دسترسی به پلاگین لایت اسپید کش وارد کنترل پنل سی پنل سرویس خود شوید و در صفحه اصلی از قسمت ADVANCED بر روی گزینه LiteSpeed Web Cache Manager کلیک کنید.

در صفحه اصلی LiteSpeed Web Cache Manager ، شما 3 بخش اصلی این پلاگین با عنوان های زیر را مشاهده خواهید کرد:

بخش Why Use LSCache : این قسمت به توضیح درباره Litespeed Cache و پلاگین های مربوط به آن می پردازد که با کلیک بر روی گزینه Available LSCache Plugins می توانید به پلاگین های LSCache دسترسی داشته باشید.

بخش Flush LSCache : این قسمت برای پاکسازی کش سایت هایی است که لایت اسپید کش برای آنها فعال است. با کلیک بر روی گزینه نارنجی رنگ Flush All می توانید حافظه نهان سایت ها را پاک کنید.

بخش LiteSpeed Cache Management : این قسمت برای مدیریت Litespeed Cache برای سایت هایی است که بر اساس سیستم مدیریت محتوا وردپرس راه اندازی شده اند و به کمک می توانید LSCWP را برای هر سایت فعال یا غیر فعال کنید.

گزینه Settings نیز برای مدیریت کلی پلاگین است.

آشنایی بیشتر با قسمت LiteSpeed Cache Management

در صفحه مربوط به LiteSpeed Cache Management شما می توانید نصب پلاگین LSCWP بر روی وردپرس خود را به صورت گروهی یا مجزا مدیریت کنید که در ادامه قسمت های مختلف این صفحه را معرفی می کنیم.

قسمت Discovered WordPress Installations : این بخش لیستی از وردپرس های نصب شده بر روی هاست و آدرس آنها را نمایش می دهد.

قسمت Cache Status : این بخش وضعیت فعال یا غیر فعال بودن LSCWP برای وردپرس های نصب شده بر روی هاست را نمایش می دهد.

قسمت Actions : این بخش شامل گزینه های برای فعالسازی یا غیرفعال LSCWP می باشد.

در بالای این بخش ها می توان گزینه های زیر را دید.

گزینه Scan/Re-scan برای بررسی و شناسایی وردپرس های نصب شده در سی پنل است و با شناسایی وردپرس های نصب شده در هاست ، آنها را در قسمت Discovered WordPress Installations نمایش می دهد.

گزینه Refresh Status برای به روز رسانی وضعیت LSCWP وردپرس های نصب شده است.

گزینه Flush All حافظه کش سایت هایی که بر روی آنها LSCache فعال است را پاکسازی می کند.

در اینجا به پایان مطلب آشنایی با Litespeed Cache در cPanel رسیدیم و امیدواریم این مطلب آموزشی مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا