آموزش های فایروال

حل ارور Unable to connect در فایروال CFS

هاست وردپرس

با آموزش حل ارور Unable to connect در فایروال CFS از وبلاگ آموزشی پرداز آی تی در خدمت شما هستیم و قصد داریم تا این آموزش که از پرداز آی تی را خدمت شما عزیزان ارائه کنیم. در مطالب قبلی ما آموزش نصب و کانفیگ فایروال CSF را آموزش دادیم که در صورت نیاز می توانید از طریق لینک قرار گرفته به آن مطلب نیز دسترسی داشته باشید.

فایروال CFS چیست؟

همانطور که مشخص است، فایروال قدرتمند CFS که کوتاه شده ConfigServer Security & Firewall می باشد یک فایروال و بسته امنیتی رایگان مخصوص سرور هایی است که از سیستم عامل لینوکس بهره می برند. این فایروال در حقیقت یک اسکریپت است به صورت Open Source در اختیار کاربران قرار گرفته.

این فایروال که مسئولیت محافظت از سرور در مقابل حملات را دارد به دلیل ویژگی های منحصر به فرد خود در کنار سادگی کار با آن بسیار محبوب است و Open Source بودن آن باعث شده تا بسیار از ویژگی های آن توسط توسعه دهندگان بهبود یابد و به طور مداوم آپدیت های جدید آن منتشر شود.

ممکن است شما هم پس آپدیت شدن این فایروال با ارور Unable to connect to https://download.configserver.com, ….. r مواجه شده باشید که ما قصد داریم در ادامه با این آموزش ( حل ارور Unable to connect در فایروال CFS ) این مشکل را رفع کنیم.

حل ارور Unable to connect در فایروال CFS

حل ارور Unable to connect در فایروال CFS

برای حل این ارور شما باید به مدیریت سرور دسترسی داشته باشید تا بتوانید با دسترسی به ssh سرور مورد نظر و استفاده از کد yum این مشکل را حل کنید.

در صورتی که با ارور Unable to connect مواجه شدید دلیل بروز این خطا عدم نصب بودن Crypt-SSLeay یا perl در سرور است که باید کد های زیر را در ssh سرور وارد کنید تا Crypt-SSLeay در سرور نصب شود.

yum install perl-LWP-Protocol-https

یا

yum install perl-Crypt-SSLeay

پس از وارد کردن دستور در ssh باید کلید Y را بزنید تا فرآیند نصب انجام شود و پس از چند دقیقه این ارور از بین می رود.

امیدواریم آموزش حل ارور Unable to connect در فایروال CFS مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

در مطالب قبلی از دسته آموزش های فایروال به ارائه آموزش نصب و کانفیگ فایروال CSF برای دایرکت ادمین و آموزش کانفیگ و نصب فایروال CSF پرداختیم که در صورت نیاز می توانید از این آموزش ها نیز بهره ببرید.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا