آموزش های WHMآموزش های سی پنل

آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM

هاست وردپرس

با آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM از وبلاگ آموزشی پرداز آی تی در خدمت شما هستیم و قصد داریم این مطلب که از دسته آموزش های WHM پرداز آی تی می باشد را خدمت شما کاربران ارائه کنیم.

PHP ورژن های مختلفی دارد که هر کدام از این نسخه ها ویژگی های خاص خود را دارند و در مواردی نیز تکمیل کننده ورژن های منتشر شده قبلی هستند.

در آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM ما ابتدا قصد داریم به طور مختصر توضیح دهیم که چگونه نسخه PHP هاست سی پنل خود را تغییر دهید.

سپس در صورتی که ورژن PHP مورد نظر شما در میان گزینه ها وجود نداشت ، به شما آموزش می دهیم که چگونه می توانید با استفاده از نرم افزار Easy apache ورژن های جدید را بر روی هاست خود از طریق WHM نصب کنید.

در ادامه با آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM همراه پرداز IT باشید.

آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM

آموزش تغییر ورژن PHP هاست در cPanel

برای تغییر نسخه PHP سرویس خود در کنترل پنل cPanel می توانید وارد کنترل پنل شوید بخش SOFTWARE را پیدا کنید.

در بخش SOFTWARE گزینه Multi PHP Manager یا Select PHP Version را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید تا به صفحه مربوطه منتقل شوید.

آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM

در صفحه مربوط به Multi PHP Manager یا Select PHP Version باید از طریق گزینه PHP Version ورژن PHP مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آموزش نصب ورژن جدید PHP در WHM

در صورتی که نسخه PHP مورد نظر شما در میان گزینه های انتخابی نبود شما می توانید به راحتی با استفاده از Easy apache ورژن مورد نظر خود را نصب کنید.

ابتدا نیاز است که در WHM شما از طریق قسمت Software گزینه Easy apache را انتخاب کنید و یا از طریق قسمت سرچ آن را جست و جو کنید.

پس از ورود به صفحه مربوط به Easy apache باید از طریق کادر Currently Installed Packages گزینه customize را انتخاب کنید.

آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM

با کلیک بر روی گزینه customize یک منو با گزینه های مختلف برای شما نمایش داده می شود که شما باید گزینه PHP version را انتخاب کنید.

پس از باز شدن منو PHP version ، شما می توانید نسخه های PHP که تمایل به نصب آنها دارید را انتخاب کنید و گزینه Next را انتخاب کنید و دوباره در صفحه بعدی نیز ورژن های مورد نظر را انتخاب و دوباره Next بزنید و در آخر گزینه provision را بزنید.

با زدن گزینه provision فرآیند نصب ورژن های انتخابی آغاز می شود که پس از تکمیل فرآیند نصب ، ورژن های نصب شده به قسمت Multi PHP Manager یا Select PHP Version افزوده می شوند.

امیدواریم آموزش تغییر و نصب ورژن های PHP در WHM مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد.

هاست و دامنه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا